Wat Zit er in de kussentjes van katten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeeeh... de kussentjes onder hun voetjes of de kussentjes in het kattenmandje ??
Rieneke1
12 jaar geleden
haha marleen, dat vroeg ik me ook af :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De katten hebben hun eigen kussentjesfabriek :D

Het beste antwoord

In het kussentje waar de kat op ligt zit schuimrubber of schuimrubbervlokken.De kussentjes die de kat onder zijn poten heeft zijn gewoon eelt wat wij ook onder onze voeten hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
je vergeet nog het kattenkruid (cat nip) in die kleine speelkussentjes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had het even als 2e antwoord gegeven dan had je misschien weer 11 punten rijker kunnen worden.
Rieneke1
12 jaar geleden
welnee , is wel goed zo :)