Heeft iemand ervaring met Denkadog hondenvoer?

Mijn pup heeft vanuit de fokker een zak Denkadog voer meegekregen,maar ik vraag mij af of dit goed hondenvoer is want ik moet mijn pup nu op Royal Canin Intenstinal zetten omdat zijn ontlasting veel te breierig is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb dit voer nooit gehad voor mijn vorige honden en gaf altijd Royal Canin omdat ik hier goede ervaringen mee had.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Het beste antwoord

Ik denk dat je beter voor een andere brok kan gaan dan Royal Canin! Deze zijn ontzettend duur, voor een brok met zoveel graan (waar honden dan dus een allergie voor opbouwen). Er zit heel veel zout in. Ook zitten er verslavende en zelfs kankerverwekkende stoffen (BHA & BHT) in!! Ik zou dan eerder voor een brok zoals Orijen of Acana gaan, geen graan en geen toegevoegde geur of smaakstoffen.
Dierenartsen krijgen veel geld als ze deze commerciele brokken verkopen, daarom raden ze ze aan. Ze weten vaak ook niks van voeding af, net zoals een huisarts geen dieetist is, die hebben daar niet voor geleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Royal Canin met mijn vorige bouviers die ik ook al als pup had en hier nooit problemen mee gehad,vandaar mijn vraag of er meer hondenbezitters zijn die geen goede ervaring hebben met Denkadog.

Andere antwoorden (1)

Ik heb dat ook gehad maar was niet tevreden.Honden hadden diarree en de vacht was grauw.Nu heb ik het merk van de Aldi en de honden glanzen en geen diarree.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie,dan was mijn gevoel toch goed.
+