Mogen katten rauwe garnalen?

Ik heb een half bakje over van de pizza tonno. Lijkt me wel fijn om ze daarmee te verrassen.

Toegevoegd na 35 seconden:
Het zijn verse garnalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

jazeker mogen ze dat!
mijn miepje van bijna 20 doet er een moord voor.
goeie test ook; als de kat het niet lust, kan je het zelf ook beter niet eten.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De katten-test werkt niet altijd 100%, Rieneke!
Eén van mijn beestjes is zó verschrikkelijk kieskeurig (en verwend, maar dat zijn ze allemaal) dat ze voor elke vis haar neus ophaalt, behalve zalm en paling.
De andere vijf eten wél alles op, dus bedorven is het zeker niet... :)
Maar inderdaad, je zal ze niet gauw iets zien eten dat bedorven is.
Rieneke1
12 jaar geleden
ok ik hou je in de gaten :)
Rieneke1
12 jaar geleden
en jij leeft nog, mooi zo! ;))

Andere antwoorden (2)

ik zou ze heel even koken. zekere voor het onzekere, zijn ze nog steeds lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer een kat niet vies is van vers muizenvlees kan het vast geen kwaad als ze verse garnalen eet.