Ik had een sluierstaart en goudvis al 2 jaar samen nu is de tijdens de vakantie dood gegaan, kan ik een nieuwe er bij doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Ja, je kan een andere erbij doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zoiets zelf meegemaakt. Ik zal er zeker een nieuwe bij doen, dit zal ik doen omdat vissen sociale dieren zijn en zich prettiger voelen met meerdere of met zijn tweeën.

Toen een van mijn goudvissen was overleden was mijn over gebleven goudvis helemaal over de rooie nog een aantal dagen na dat die vis was overleden. Ik heb er na 3 dagen eentje bij gekocht en ze was weer helemaal de oude.