hoelang duurt het voordat een buikwond door operatie bij een kat echt volledig dicht is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ongeveer 2 weken. Afhankelijk van het soort operatie en het gebruikte materiaal, moet je op een bepaalde tijd (meestal 10 dagen) terugkomen voor het verwijderen van de hechtingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk in veel gevallen een dag of zes. Dat is tenminste de tijd die hier altijd gezien is na castratie van de poezen.
De tijd die staat voor het uithalen van de hechtingen is 10 dagen als alles goed gaat. Binnen die tijd moet de buikwond dan echt goed gesloten zijn.
Ivana
12 jaar geleden
Ongeveer een week.