Mogen er honden mee naar Schiphol?

Vanavond mijn ouders ophalen op Schiphol. Ik vind het leuk om hun hond mee te nemen. Als ik op de site kijk, kan ik niets vinden. Via Google vind je van alles, maar geen duidelijk antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Er staan bordjes dat het niet mag, maar veel mensen doen het wel. Het wordt min of meer toegelaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel mensen doen het wel? Dat zal wel meevallen, ik zie ze zelden. Maar dat van die bordjes klopt en op een heleboel ramen zitten ook stickers dat het verboden is honden mee te nemen. Hoe dan ook, mijn vriendin werd in ieder geval met hond en al buiten de hal geparkeerd. Misschien ligt het er maar net aan wie je treft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou kunnen, vrienden van mij nemen altijd hun hond mee en er is nog nooit iets van gezegd, misschien tot zover geluk gehad.
Ik ben al twee keer met mijn hond binnen geweest op Schiphol. Er wordt niet eens naar gekeken en helemaal niets van gezegd. Zorg dat je niemand overlast bezorgt en de hond niet blaft. Komt het helemaal voor elkaar!
Ivana