hoe kun je konijnen tam maken?

mijn konijnen zijn heel lief, maar aaien willen ze niet. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja want als je ze net hebt moet je ze natuurlijk even laten wennen. Uiteindelijk komt het wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ze al best lang. 2,5 jaar ofzo...

Het beste antwoord

Dat probleem had ik zelf ook vaak. Probeer eerst een snoepje in je hand te leggen en dan het konijn naar je toe te lokken. Als je hem aait vind hij dat vast goed.
Je kan heb ook naar je toe lokken en hem oppakken en op je schoot leggen. Ga dan iets van tv kijken ofzow. Hij went vanzelf aan het idee dat jullie samen zijn. Dan gaat hij lekker liggen en misschien wel slapen. Als hij van je schoot af wil moet je dat niet doen. Dan wilt hij van je af. Gewoon met heb spelen enzo.

Misschien denk je wel: Wat heeft hij makkelijk praten. Maar ik heb het zelfde probleem ook gehad. Dat was geen prettje

Wens je veel succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe lang heb je ze al, als je ze net hebt, heeft het tijd nodig.
Je zou ze bijv. iets van paardebloemblaadjes of een appel kunnen geven en ze ondertussen aaien.