Waar op Internet kan ik kleurmutaties van de agaporniden roseicollis met foto's vinde ?

Ik zoek een site, waar zoveel mogelijk agaporniden roseicollis mutaties op staan, dus de kleurbenaming en foto's erbij van die kleur.

Toegevoegd na 12 uur:
Ik zoek voornamelijk naar de niet standaard kleuren, maar naar mixen, zoals turquoise cinnamon, aqua ino, turquoise pallid.
En zoveel mogelijk combinaties met alle kleuren die er zijn.
Ik kan het nergens vinden.
Misschien bestaat er wel niet zo'n site, maar meer mensen weten meer dan 1, dus wie weet, dacht ik zo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Op onderstaande site staan er verschillende.

Toegevoegd na 22 seconden:
je moet even op see picture drukken voor de foto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Ik had dezelfde gevonden, maar zag dat je me vóór was. Krijg je dus een plusje voor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt