Hoe zorg ik er voor dat de kitten van de buren ons huis niet als zijn huis gaat zien?

De buren hebben een kitten, (Wij ook) en die komt de hele tijd bij ons, we zijn bang dat hij zich thuis zal voelen hier en niet meer bij de buren komt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Zorgen dat de kitten van de buren geen eten kan pakken bij jullie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Water spuiten als ie jullie huis betreed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat hij niet binnen kan komen. Doet ie dat wel, dan gewoon buiten zetten. Als ie in de tuin loopt: negeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
logisch dat het kitten graag bij jullie is, om met jullie kitten te spelen.
hoe oud is het beestje trouwens, dat hij blijkbaar al losloopt?
als je een kitten los laat lopen, riskeer je veel narigheid.
dat hij liever bij de buren zit is wel het minste.
als je buren hier problemen mee hebben, is het aan hun om actie te ondernemen en het kleintje veilig binnen te houden.
Rieneke1
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
dan hoop ik dat hij snel gecastreerd gaat worden.
als het alleen om het eten gaat is de enige oplossing je eigen kitten apart eten te geven.
Rieneke1
12 jaar geleden
ja, dat is een heel intensief gedoe, en daar moet je maar net tijd voor hebben.
je zou er ook voor kunnen kiezen het kitten gewoon mee te laten eten.
als je buren dit niet fijn vindeen, is het aan hun een oplossing te zoeken, toch?
Rieneke1
12 jaar geleden
nee he, wat heeft hij dan?