Wie weet wat voor een zalf dit is? (Lees beschrijving)

Het is een zalf voor de paarden en het helpt tegen mok. Het is een beetje wit/roze, wat dikkere substantie soort creme en het ruikt sterk naar mentol. Heb het ooit van iemand gekregen, dus weet niet of je het in de winkel kan kopen of bij de dierenarts.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je googlet met 'mokzalf' bij afbeeldingen zie je diverse cremes. Misschien herken je het potje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is juist het probleem het zit niet in het originele potje. Die gene waar ik het van heb heeft mij iets gegeven van uit een grotere pot.

Antwoorden (1)

Bij mok neem je beter contact op met de dierenarts. Er zijn verschillende soorten mokzalf beschikbaar. Wellicht heb je er een op basis van aloë vera. Misschien bedoelde je calendulanzalf?

In ieder geval, niet zomaar iets smeren, iedere mok is verschillend.