Wat is er mis met de goudvissen van mijn broertje?

Hij heeft vandaag 3 goudvissen gekocht bij tuinland Groningen hij heeft ze in de aquarium gedaan en zwemden lekker rond maar de gordijnen waren in ze kamer al de hele dag dicht. Toen hij z'n gordijnen open deden verstopten de goudvissen zich onder de waterplantje die hij ook bij tuinland had gekocht ze zitten nog steeds onder de waterplant wanneer gaan ze weer zwemmen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze moesten inderdaad wennen ze zwemmen nu al vrolijk rond :)

Antwoorden (1)

Plaats de vissen zowiezo niet direct in het zonlicht, dat is beter voor je vissen en water kwaliteit. Je vissen zijn verder gewoon geschrokken, zodra er eentje rond gaat zwemmen zullen de andere wel volgen.