na 6 weken zijn de haantjes meestal iets forser en duidelijk grotere kammetjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt als een bus.+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond het een goed antwoord en heb erop gelet

Andere antwoorden (2)

rond die tijd gaan haantjes meestal haantjesgedrag vertonen ('vechten') hennetjes zijn rustiger.
haantjes staan vaak wat rechter.
het hangt wel van het ras af, en absolute zekerheid is er niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echte kenners kunnen het verschil al zien als ze 1 dag oud zijn