Weet iemand leuke spelletjes voor de bejaarde hond?

Speel wel veel met de bal met hem (en koekjes verstoppen ed), maar zoek nog wat grappige dingen voor onze altijd vrolijke dertienjarige labrador.

Toegevoegd na 2 uur:
Hij wandelt nog twee uur per dag en speelt nog wel met een balletje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leer je hond kantklossen...

Antwoorden (4)

Gewoon lekker wandelen, das ideaal, ook voor jezelf;)

PS als ik mijn hond van 12jaar een balletje toegooi (hoe enthousiast ook) kijkt ze me aan of ik van mars kom: pak 'm zelf maar!

Toegevoegd na 1 minuut:
Spelletjes... Je neus in de mond op de nek zetten en flink blazen. Of smakgeluiden naast 't oor. Gegarandeerd een lik in je gezicht! En een vrolijk hondje;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Neus in de mond??? Sorry, het moet zijn: je mond in de nek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klaverjassen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hem een snoepje geeft, verstoppen in 1 hand (achter je rug bijvoorbeeld) en hem laten kiezen waar het snoepje/brokje in zit. Aangezien de geur van het snoepje aan beide handen zit, moet hij proberen te raden waar de geur het sterkst is en waar zich dus het snoepje bevind. Onze hond geeft het aan door met zijn poot op de goede hand te "slaan". Maar misschien geeft jouw hond het weer anders aan.