Wat zijn leuke krielkippen voor in de tuin?

ik zoek echte kleine krielkippen die ik mijn tuin kan houden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je ze in de tuin los wilt laten lopen, dan raad ik je aan, krielkipjes te nemen met veren tussen hun poten. Die krabben minder je tuin overhoop.

Het beste antwoord

De krielkippen van het ras Chabo (Japanse krielkip). Het is een erg leuk en vriendelijk ras dat je goed kunt houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O jee,, je was een seconde sneller...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben in het voordeel: ze lopen bij mij in de tuin

Andere antwoorden (2)

zijdehoentjes zijn leuk, rustig en handtam, bovendien vliegen ze niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Chabo. Dit is een japans ras. Ze hebben een rustig en vriendelijk karakter.