Mijn kat heeft medicatie tegen braken, maar nu is ze agressief ervan en valt de andere kat ook aan. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit kan een tijdelijke reactie zijn, kijk het 3 a 4 dagen aan, geen verbetering dan de arts raadplegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon even de dierenarts bellen. Het kan een bijwerking zijn op de medicijnen,
maar er kan natuurlijk ook iets heel anders aan de hand zijn.
Toch maar even bellen morgen.
12 jaar geleden
De medicatie heb je neem ik aan van de dierenarts gekregen. Zou het met hem/haar overleggen.
Het kan zijn dat de kat door de medicijnen niet in zijn hummetje is en dat voelen beide katten. Dan gaan ze zich anders gedragen. Ik heb gelukkig de mazzel dat mijn katten elkaar dan juist extra gaan likken en bij elkaar gaan liggen. Zooooo schattig.
Maar echt... ga niet zelf "dokteren" en vraag het je dierenarts.