Waaraan kan je zien of merken hoe oud dat een papegaai is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het hem kunnen vragen! Als ie een beetje praten kan tenminste! Niet serieus bedoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doorzagen en jaarringen tellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar moet je niet over blijven doorzagen,ook zo bloederig!

Het beste antwoord

aan de kringen om zijn ogen na de iris. hoe ouder de papegaai hoe meer kringen in de oog en hoe smaller ze worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat minnetje zonder uitleg jammer hoor.
het is het enige juiste antwoord. zal maar niet zeggen waar ik nu ben maar het heeft met papegaaien te maken.

Andere antwoorden (1)

een papegaai hoort geringd te zijn dus daar kun je het lezen.
en verder schijnt dat zeer moeilijk te zijn

Het vaststellen van de leeftijd is alleen mogelijk tot het tijdstip waarop de ogen verkleuren; dit vindt plaats tussen de 5e en 8e levensmaand. Een vakman kan de leeftijd nog schatten tot het derde levensjaar.