hoevaak en hoeveel mogen ratjes katten melk hebben?

hoevaak en hoeveel mogen ratjes katten melk hebben? bij mij krijgen ze elke week 1 of 2 keer een vol bakje zoals op deze foto.. is dat teveel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

zo te zien aan je trefwoorden geef je kattenmelk, en op zich kan dat geen kwaad.
maar zo'n bakje vol zou ik niet doen.
geef ze af en toe een paar likjes, als lekkernij, dat is meer dan genoeg.
Rieneke1
12 jaar geleden
In principe hoeft het helemaal niet, want een zoogdier hoort geen melk van een ander ras te drinken, helemaal niet als ze volwassen zijn. Voor de lekkernij zal ik een dessertlepeltje doen....ze lusten het vast wel, maar voor de gezondheid is het niet nodig! Geef ze af en toe ook eens een krekeltje of wat meelwormpjes! Die krekel geven is ook erg grappig om te zien hoe ze die vangen....voor de krekel zelf is het minder lollig....helaas.

Toegevoegd na 1 minuut:
oja, het antwoord op de 2e vraag. Ja, een vol bakje is echt veel te veel!