Zijn er in Nederland kleine zakjes graszaadjes te koop om voor de kat te planten? Heb in Amerika gewoond en daar heet het oat grass of cat grass??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (5)

Ja die hebben wij ook eens gehad volgens mij te koop bij de dierenwinkel en/of Welkoop. Maar een kant en klare plant kopen is veel makkelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kattengras, te koop bij elke dierenzaak. Niet duur. Water geven en een paar dagen later heb je gras.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oat grass is havergras of kattengras. Dat is zacht, snelgroeiend gras. Katten zijn er dol op.
Het is te koop in dierenspeciaalzaken of in tuincentra.

Toegevoegd na 15 minuten:
Als je liever zelf plant kan je kattengras zaadjes ook online kopen:
http://www.petspassion.nl/index.php?gr=97&ag=941&show=detail
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik koop gewoon een klein pakje gazonzaad.
als dat opkomt heb je heerlijk mals gras.
wat als kattengras verkocht wordt is vaak akelig scherp spul.
Rieneke1
12 jaar geleden
Zo'n bakje kattengras is te koop bij jouw dierenspeciaalzaak. Inderdaad water erop en het gaat vanzelf groeien.
Bij jouw tuincentrum kun je waarschijnlijk kant en klare kattengras kopen, dan heet het Cyperus Zumula.