Welk merk is het best en voordeligst qua hoofdstellen voor paarden?

Hoofdstellenb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een eigen merk van de grotere ruiterwinkels? Kijk eens rond op het internet, er zullen er echt wel een paar in de buurt zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pagony van divoza is goed en betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk ras vraagt het juiste hoofdstel. Paarden hoofdstellen komen voor in alle vormen, materialen en voor verschillende toepassingen. Bovendien is een goed hoofdstel een goed pássend hoofdstel.

Enkele betaalbare merken:
Harry's Horse
Antilope
Pagony
Imperial Riding

Kijk ook eens bij tweedehands hoofdstellen. Dan kan je misschien voordelig een duurder merk kopen.