hoi, ik wil graag de naam van de ras weten van een zwarte hond met van die flaporen, (zie foto) weet iemand hoe je deze ras noemt?

zie foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is een Flat coated retriever
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar bij de rasvereniging;
http://www.frc-nl.com/pagina/nl/home.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik maar ik zat met mijn iPhone snel te typen en dat wil wel eens mis gaan. Aangezien je op de pc of laptop wel kunt verbeteren en op de IPhone niet...
klein beetje mierenneukerij is het dus wel....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op een flat kan je m ook houden hoor, zonder mierenge...dinges :))) +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol idd op een flat kan het ook mits je voldoende met hem gaat wandelen, maar dat is logisch :)