hoeveel ruimte heeft een falabella nodig?

Toegevoegd na 5 minuten:
kunnen ze in huis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
itsme
12 jaar geleden
Een falabella is een (klein) paard, en die hou je doorgaans niet binnenshuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het feit dat je het vraagt lijkt mij eerlijk gezegd al reden genoeg om er GEEN een te nemen! Falabella's hebben heel veel verzorging nodig, zijn peperduur in verhouding met andere pony's, en zijn dan misschien wel net zo groot als honden, maar zeker niet zo makkelijk te houden! Die hou je niet in huis maar buiten in een grote wei! Nee, neem maar een goudvis voor in je huis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dacht, het is vast een plant ofzo..maar een paard...waarom wil je dat in je huis!?

Antwoorden (2)

Een falabella is een paard, dat moet je niet in huis houden, daar heb je echt een wei en een stal voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe zijn ze voor buiten, maar als je echt belachelijk rijk bent en ruim woont: er is iemand in Engeland die ze wel binnen houdt. Ze hebben hun eigen slaapkamer enzo ;-). Ben de link nog aan het zoeken, maar heb het een jaar of 6? geleden op tv gezien. Hij had er een stuk of 6 in zijn kasteel. Echt vaag, maar wel heel grappig om te zien!