Kater die kwijlt wanneer hij eens binnen ma!

Ik heb drie katers; Pruts,Pooh en Pukkie. Allemaal van de zelfde mama maar telkens een jaar verschil. Pruts is heel lief en aanhankelijk en hij is super graag in huis. Normaal zitten ze buiten maar elke kat wordt wel graag eens vertroetelt. En als hij binnen zit en ik aai hem begint hij luid te spinnen en kwijlen. Kun je hier iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere naam geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens in een vraag vorm te stellen. Ik weet echt niet wat je wil weten nu.

Antwoorden (4)

Hij doet dat omdat hij het prettig vindt geaaid te worden. Dus als je van het kwijlen af wilt: niet meer aaien en knuffelen. Maar of dat nu zo leuk is..
12 jaar geleden
En als antwoord: nee hier kan je niks aan doen maar vind je het zorgelijk ga even langs de dierenarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beestje geniet hier duidelijk van, 1 van mijn katers doet dit ook. Niks om je zorgen om te maken. En ja niet kwijlen betekend geen aandacht geven ben ik bang. Zelf vind ik het wel schattig :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kwijlen kan opgewekt worden door het spinnen.
Mijn ene kat krijgt als ie heftig spint altijd een loopneus, maar ik ken meer katten die kwijlen als ze spinnen.