waar kan ik broed eieren van een pekingeend krijgen??

Hallo allemaal!
ik heb een vraag... Ik heb zelf pekingeenden gekregen van iemand. Die eenden hebben ook een tijdje eieren gelegd. (die we ook hebben uitgebroed) Maar nu wil ik nog een paar eenden maar ik kan nergens broedeieren vinden!
kan iemand mij helpen met het vinden van broedeieren of heeft iemand zelf broedeieren?

Alvast heel erg bedankt!! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Rieneke1
12 jaar geleden
ik zou deze vraag stellen op het eendenprikbord van de dieren.startpagina.
Ivana
12 jaar geleden
Bedoel je kalkeieren om het broeden te activeren? Gebruik dan kippenkalkeieren. Als je echte bevruchte eieren zoekt, dan kan je het best informeren bij parken waar ze watervogels houden. (Julianapark Utrecht bijvoorbeeld)

Het beste antwoord

Of het vertrouwd is weet ik niet, maar je zou je eens hier kunnen oriënteren:

Marktplaats.nl > broedeieren peking eend - Dieren en Toebehoren ...
dieren.marktplaats.nl/.../460792627-broedeieren-peking-een... - In cache25 juni 2011 – Pluimvee > te koop 8 broedeieren van de grote witte peking eend 0 75 euro per stuk of 8 voor 5 euro.

Als je googelt op "broedeieren Pekingeend", vind je meerdere adressen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel!