mijn muis krijgt kleintjes hoe vertel ik dit tegen mijn ouders???

ik heb een muis (die ik eigenlijk niet mag houden maar ja hij is er tog dus het mag) maar hij krijgt kleintjes en ik weet niet hoe ik dit moet gaan vertellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Gewoon zeggen dat je muis in verwachting is. Niet een te groot punt van maken, want hoe langer je tegen iets op ziet, om het te vertellen, deste moeilijker wordt het.

Bovendien, het is niet jouw fout, dat je muis kleintjes krijgt.
12 jaar geleden
dan zeg je " mam, ik moet je wat vertellen, het gaat over een zwangerschap" .

nou en als ze dan wat bekomen is vertel je dat het over je muisje gaat.

Maar wat ga je doen met al die kleintjes straks?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, the shock effect, begin met iets dat heel erg lijkt, dan is ze al lang blij dat het slechts dat is.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha die is leuk! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kleine muisjes zijn hartstikke handig voor je laptop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of, arme mamma.
Zeg gewoon: pa, ma jullie krijgen kleinkinderen!!! Komen jullie op kraambezoek?? En dan laat je de baby muisjes zien:) en je regeld natuurlijk beschuit met muisjes ;) wel roze en blauw je weet natuurlijk niet wat.t allemaal word ;) gefeliciteerd :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het probleem bij je ouders leggen: "Mam, die muis die ik heb krijgt kleintjes. Wat moet ik doen?" zij zullen wel een oplossing verzinnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het gewoon op een normale manier vertellen. Niet met achterlijke geintjes. Dan bestaat de kans dat je ouders het niet serieus nemen of dat ze boos worden. Ben gewoon eerlijk en verdiep je al een beetje in de verzorging die erbij komt kijken. Je ouders zien dan dat je er verantwoordelijk mee om gaat. Kijk ondertussen ook naar een nieuw baasje voor de muisjes. Na een tijdje zul je ze waarschijnlijk wel weg moeten doen. Ik denk niet dat je nog meer muisjes mag houden als eigenlijk die ene muis al niet mocht houden. Je ouders zullen je waarschijnlijk wel helpen zoeken naar een goed baasje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leg de muisjes op een beschuitje en ik denk dat het nieuws wel over komt. (geen gestampte muisjes natuurlijk he!!!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ze vaak bij een dierenspeciaalzaak verkopen. Dan verkopen hun ze daarna met winst. Vinden je ouders vast leuk dat je wat geld verdiend met je muis.... Dan vinden ze het vast minder erg dat je die muis hebt.