Wat kost een goudvis, voer, plantjes en steentjes? Een kom heb ik al

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
26.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik hou van goudvissen

Antwoorden (4)

Een visje kost 2 euro
en de rest een euro of 10
dus totaal 12 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er gt iets moois vn wil maken met een mooi visje erin zal het ongeveer 20 tot 30 euro kosten als je alles goedkoop wil houden kom je uitbol rond de 10 tot 15.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar 3 euro hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen min hoor, maar dit is veel te weinig. Reken echt op 10-12,50.
Goudvisje 1 euro
Voer 2.75 euro
Plantje 2.25 euro
Grind 2.12 euro
Maar doe NOOIT een goudvisje in een vissenkom!!!!!!!!!!!!!!
Het betekent bijna altijd veel ellende en de dood van het visje!

Toegevoegd na 4 minuten:
Koop een goedkoop kunststof aquarium, waarin een pompje met filter en verlichting, dan heeft je goudvis nog een kans van overleven, maar doe er dan liever een ander soort visjes in b.v. platy, zien er uit als kleine goudvisjes en kunnen op kamertemperatuur, dus geen verwarming nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van mij ook : ik dacht gelijk : o, nee - géén kom voor een vis!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd Ed,
een goudvis is niet voor de decoratie. in een kom kan je veel meer doen.
knikkers en drijfkaarsen, een leuk zelfgeplukt boeketje wilde bloemen, bewaar er pinda's in voor mijn part, of sinasappels.... :O) maar een vis?? in een kom???
ZOOOOO FOUTTTTTTT!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom worden die kommen eigenlijk nog verkocht!! Zou eigenlijk de winkels die ze verkopen moeten boykotten .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inkomsten he, het zijn producten. net als de goudvissen en andere dieren waarvan elke weer weer een nieuwe lichting binnenkomt. de cijfertjes op de kassa zijn helaas nog te vaak belangrijker dan het welzijn van de dieren en een normaal advies waar iemand wat aan heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat klopt niet helemaal vind ik.
De vraag bepaalt voor een groot deel het aanbod.
ja en het welzijn van de dieren is in de meeste winkels geen enkele optie, levende handel is lastige handel, er is altijd wel wat mee.
Maar omdat de klant er om vraagt gaat de winkelier ze in voorraad nemen.
Het wordt dus in stand gehouden door de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Ed, zo is het.
Voor 'dode handel' geldt echter hetzelfde: De meeste mensen willen immers nog altijd zo goedkoop mogelijk hun karbonade of kipfilet op het bord.
Kortom: Dierenleed kent blijkbaar geen grenzen, en dat allemaal 'dankzij' de vraag van de klant.
Plus voor je antwoord trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist skusme, iedereen heeft er de mond van vol, want ach, ach, die arme diertjes, maar de echte scharreleieren laten ze liggen, want die anderen zijn 3 cent goedkoper.
We kunnen hier in Zeeland echt scharrelvlees kopen van koeien die in een natuurgebied lopen/ wonen, maar ja, het is een stuk duurder, en zo gaat het met bijna alles, niet de boer maar de consument is schuldig, die bepaalt het aanbod.