Hoe maak je zelf een Agility/behendigheid tunnel?

Momenteel ben ik bezig met m'n hond(Zwitserse Witte Herder) met Agility, ik heb jumps en Weaving Poles zelf gemaakt met PVC. Alleen kan ik nergens vinden waar je zelf een tunnel kan maken. Mijn hond is groot, dus ik neem aan dat een kinder speeltunnel niet groot genoeg is(48 cm doorsnede, die van de FCI zijn 60 cm) Weten jullie iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Wat ik zou doen is een paar kinder hoepels kopen... ( bart smit,intertoys) en meters stof van de markt daar zo'n tunnel van maken die hoepels opmeten en daar van die stof een slurf van naaien en later de hoepels erin op hun plaats en vast zetten....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar dacht ik inderdaad ook al aan! 100 euro voor een tunnel vind ik namelijk wel erg veel :')
Bedankt in ieder geval, misschien dat er nog mensen zijn die een enorm handige manier weten!

Andere antwoorden (1)

Hoe je het zelf moet maken weet ik niet.
Maar ik heb wel een website voor je die ze verkoopt.
Ook een idee ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het! Maar ten eerste zijn ze erg duur, en ten tweede wil ik alles zelf maken ;-)