dit is geen vraag , denk niet dat iemand nu weet wat hij hier neer moet zetten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou je hebt een vrouwtje en een mannentje en die doe iets samen. En dan na een tijdje komt er een klein sint-bernardje... deze groeit eerst in het buikje van het vrouwtje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag maar aan je moeder over de bloemetjes en de bijtjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik weet niet wat je precies wilt weten maar stel duidelijke vragen!

hier heb je een link misschien vind je daar wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
moet ie een vat rum om zijn nek