Wat heeft mijn woestijnratje?

Mijn ratje Nappie heeft op het midden van haar buik een soort roze bultje, dat heeft m'n andere ratje niet. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Het bultje is heel klein, en zit precies in het midden op de buik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zou het geen navelbreukje o.i.d. Kunnen zijn?
Ik zou de dierenarts om advies vragen, kan ook eerst telefonisch en dat kost je meestal niets.