ik wil een loopwiel kopen voor me ratten maar klopt het dat die open wielen (dus met die tralies) slecht zijn voor de pootjes en staart?

en waar kan je onder de 20 euro een loopwiel voor ratten kopen van ongeveer 30 cm ? het liefste een dichte ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Ja klopt dat t niet zo goed is voor de staart en pootjes, en gewoon bij de dierenwinkel, maar ik moet zeggen, mijn ratten houden er sowieso niet van.. (k heb n dichte)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs bij een dichte kan een staart erachter komen (mijn hamster is erachter klem komen te zitten, en heeft ong. een uur vast gezeten) Ik heb nu een soort draaischijf op een standaard. Deze was 6,50 in de kleine versie en ong 12,- in de grote. Deze heb ik gewoon bij de plaatselijke dierenwinkel gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via internet heb je een mooi groot aanbod, en ook de prijzen vallen hier goed mee.
Deze website levert gratis vanaf een bepaald bedrag, dus dan hoef je ook niet rond te rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja in principe wel ! Als ze namelijk gaan ronddraaien in de loopwiel kunnen de pootjes en de staart vast komen te zitten in de loopwiel. Ratten hebben eenmaal een lange staart... O ja hier een foto van een ander loopwielletje waar ze niet in vast komen te zitten: (ligt er wel aan hoe groot je rat is)