mijn reu heeft een paar keer in de week een zaadlozing wat kan ik daar aan doen??

wat kan ik doen met reu met zaadlozing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.3K

Antwoorden (5)

ik heb er geen verstand van, maar als je niks op internet kan vinden zou ik even bellen naar de dierenarts of dit kwaad kan of niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Als je er geen verstand van hebt is het niet zo slim om dan een vraag te gaan beantwoorden. Dat moet je overlaten aan mensen die er wél verstand van hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niemand reageerde en ik weet hoe vevelend dat is, dus waarom haar geen help geven? als ik er geen verstand van heb, kan ik haar toch doorverwijzen naar iemand die er wel verstand van heeft..
Je kunt je reu laten steriliseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou je reu kunnen laten castreren.
als je dat liever niet doet, zou je de dierenarts kunnen vragen een staafje suprelorin te laten implanteren.

Toegevoegd na 17 minuten:
http://diergeneesmiddelen.info/index.php/bijsluiters2/17-hormoonpreparaten/56-suprelorin-implantaat
Rieneke1
13 jaar geleden
Onze Labrador reu had ook last van vallende kwakkies. Erg smerig. Wij hebben toen besloten om hem te castreren. En het probleem was gelukkig verholpen.
Als je dit niet wilt moet je inderdaad even met de dierenarts overleggen of er andere middelen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zaadlozing? Dit is gewoon een voorhuidontsteking...
Hier zijn simpel spullen voor te halen bij die dierenarts, en als die niet werken, werkt 1 vitamine c pilletje per dag van de Kruidvat wel(Gewoon tussen zijn eten stoppen)
Als állerlaatste redmiddel, en als álles tegen de muur zou zitten zou ik hem pas (Al dan niet chemisch) laten castreren. Hieronder valt dus ook zo'n chip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al een paar jaar op een hondenforum meegedraaid(Ondertussen niet meer) en daar werd voorhuidontsteking altijd als klaarkomen/zaadlozing gezien.
Etter is geel/groen achtiger.