Op welke manier is dit op te lossen?

Wij hebben twee poezen maar er komt altijd een kater naar onze tuin en die jaagt onze katten als t ware weg, hoe zou je dit kunne oplossen want onze poezen horen niet afgeschrikt te worden door een kater..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kat natspuiten zodat hij minder graag in de tuin komt of op andere manieren wegjagen. Ik had dit probleem ook en mijn kat jaagt hem nu zelf weg. (dit kan ook toeval zijn)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk eerlijk gezegd dat je dit niet echt kan oplossen. Het is de natuur katers zijn vaak dominant. Heb je twee hele lieve huispoezen ja die worden nu eenmaal sneller bang en gaan sneller weg. Is die kater echter heel gemeen en valt hij je poezen aan dan raad ik aan om hem nat te spuiten met een plantenspuit of een tuinslang. Katten houden niet van water en zien dit als een straf naar een paar keer zal je verschil zien. Hoop dat je hier wat aan hebt. Ik hoor graag hoe het is afgelopen!

Toegevoegd na 4 minuten:
Zijn je poezen (nog) niet geholpen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou de hele tuin kunnen afzetten, maar dat is wel ingewikkeld waarschijnlijk.