gaat een konijn wel eens in bad en mag dat dan wel? en wat eet eigelijk een konijn ik wil wel alle twee de vragen wel weten wie weet het?

wil iedereen het is uitleggen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (3)

Je kunt hem in bad doen en speciaal dierenshampoo kopen het kan geen kwaad maar het is niet erg nodig behalve als hij zich niet goed kan verschonen hij kan veel dingen eten zoals gewoon voer voor konijnen uit de dierenwinkel maar ook komkommer tomaat andijvie en bijvoorbeeld hooi kunnen elke dag worden gegeven het is erg gezond succes met het verzorgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een konijn in bad doen mag gerust! Maar wel ervoor zorgen dat het water onder zijn kin blijft anders gaat die dood, maar dat lijkt me logisch!:p Je kunt bij de dierenwinkel shampoo voor konijnen halen! Een konijn een voornamelijk standaard konijnen voer en hooi voor de rest mag die ook fruit hebben! Zie bron:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik doe mijn konijn soms met zijn lijf even onder de douche zetten, want in bad blijft hij niet zitten. je kunt hem wassen met speciale shampoo.

een konijn eet voornamelijk, konijnen voer, hooi, fruit, groente en gras. sommige konijnen kunnen alleen niet alle groenten soorten hebben, en je moet oppassen dat als je konijn geen gras gewend is niet teveel in een keer eet, omdat hij daar erg ziek van kan worden. mijn konijn geef ik elke ochtend een stuk fruit, zoals banaan of appel, s'middags hooi met een aardappel of andere groenten zoals de restjes van ongekookte/bakte boontjes en soms nog iets extra's lekkers zoals een biscuitje en heel soms pakt ze wel eens een hap van een waterijsje of een slok sinas uit iemands glas. s'avonds nog wat nieuw voer.
mijn konijn kan alles eten wat ze wil zonder ziek te worden, maar je moet wel goed opletten of jou konijn het ook allemaal wel kan hebben.
Bronnen: