Wat kan ik doen om te zorgen dat mijn katten niet steeds mijn (volle) vazen omver gooien?

En ja, dat doen ze ook als ze gewoon water hebben staan...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

als de vazen ergens staan waar de katten uberhaupt niet mogen komen zou ik de plantenspuit gebruiken.
help het best je kat af te leren ergens te komen waar ie niet zijn mag.
vazen zelf kan je verzwaren maar niet plakken want dan moet het water altijd naar de vaas ipv de waas naar het water ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
dan moet je het wel heel sneaky kunnen doen, anders verbinden de katten de waterstraal met jou, en gaan ze vrolijk verder als je uit de buurt bent.

Andere antwoorden (5)

ze spelen er mee, ik zet dus nooit geen volle vazen voor de raam. dat gaat denk ik niet lukken, tenzij je de vazen vast wil gaan kitten? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verzwaren met knikkers oid kan schelen.
Rieneke1
14 jaar geleden
Dure en kwetsbare voorwerpen kan je met dubbelzijdig tape voorzien.
Als ze hun drinkbak omgooien zou ik een zware nemen zoals er bij de dierenhandel te krijgen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vazen aan de onderkant verzwaren door er een gewicht in aan te brengen,dit kan ook nog decoratief zijn,bijvoorbeeld glazen knikkers.chroomstalen kogels.pepplestones etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je wel eens aan Zelfklevend klitteband gedacht
dan kun je de vazen wel weg halen en werk ook voor meer dingen