Doen leeuwen dit ook wel eens? zie uitleg

Katten liggen wel eens met hun voorpootjes min of meer "geknakt", zoals op deze foto..ik vroeg me af of leeuwen/tijgers dit ook wel eens doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Leeuwen/tijgers doen dit ook. Dus die nemen die houding ook wel eens aan. Als een katachtige zo ligt dan voelt hij zich erg thuis en ziet op dat moment geen gevaar. Immers als hij, bij gevaar, wil vluchten zal hij eerst zijn pootjes moeten strekken en kan dan pas weglopen. Dat kost dus tijd. Daarom is het een ontspannen houding voor deze beestjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Cheeta's ook wel genoemd jachtluipaarden doen dat ook.

Toegevoegd na 33 seconden:
Die spinnen ook net als katten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leeuwen en tijgers,poemas,panters...noem maar op ...bijna alle dieren doen dat . ook giraffen en honden