Waarom lijkt een van mijn twee parkieten net een knaagdier ?

Toegevoegd na 39 seconden:
Alles wat maar los en vast aan de kooi zit wil die slopen, van etensbakjes tot het trappetje

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

misschien is de verveling toegeslaan omdat ie in een te klein kooitje zit, of is ie gefrustreerd omdat ie met de zelfde sexe is opgesloten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef ze eens een stuk sepia daar kan hij lekker aan knagen en dat is nog lekker ook
of een klein beetje heel fijn grit onder het voer misschien is hij op zoek naar kiezeltjes die het voer malen in de maag
schelpenzand kun je daar ook voor gebruiken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees dit eens, ik hoop dat je tegen engels kunt ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
parkieten knagen graag. geef hem berkentakken en krulhazelaar, dat vinden ze geweldig.