Hoe je zo'n bak om een kat in te vervoeren?

Is dat ook een kattenbak?

Toegevoegd na 29 minuten:
Hoe NOEM je zo'n bak bedoel ik :)

13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi dat dacht ik al wel hoor dat je dat bedoelde :):)

Het beste antwoord

Nee dat is een reismandje. Kan je gewoon kopen bij de dierenwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Transportmandje is de meest gangbare term, verkrijgbaar bij iedere dierenwinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij noemden het altijd een reiskooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken het als vervoerbox.
Rieneke1
13 jaar geleden
Ik noem het een bench (zie ook de bron).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goh, bij bench denk ik aan zo'n kooi thuis volledig van draad, waarin de poes rustig kan bevallen zonder dat de andere katten komen storen,of waarin je de hondenpup laat wonen zodat hij niks sloopt als je er even niet bent. maar het plaatje wat je geeft noem ik reiskooi of reismand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het plaatje komt van een website waar ze ze verkopen en daar wordt dit ook een bench genoemd. Bench is engels voor bank of zitplaats, en of het nu van draad is of van kunststof, het blijft een zitplaats voor het huisdier ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, wilde geen kritiek leveren
wou alleen zeggen dat ik bij bench aan iets anders denk
maar op die website noemen ze dit een bench