tips om mijn kat terug te vinden?

ik woon op scheveningen in een flat,
en ik liet mijn kat voor de 2e keer uit alleen hij schrok van een moteralarm die afging en in een reflex schoot hij ervandoor.. ik probeerde hem nog achterna te rennen maar op een gegeven moment verloor ik hem uit het oog.
ik heb nu 3 uur achter elkaar lopen zoeken maar ik kan hem niet vinden.
de kans is klein dat hij zomaar terug komt want het is pas de 2e keer dat hij hier in scheveningen buiten komt in 5 jaar . bovendien kan hij niet zomaar voor mijn huis mauwen want ik woon op de 3e verdieping.
ik ben al bezig vermiste posters te maken en ik vertel aan iedereen die langs mij loopt dat mijn kat weg is .

weet iemand nog iets om te doen??
IK BEN ECHT TEN EINDE RAAD!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

strooi z'n kattengrit, liefst gebruikt, rond het gebouw.
het hoeft niet erg veel te zijn: mocht je kat in de buurt zijn, dan zal hij het ruiken en in de buurt blijven.

bel de dierenbescherming, het asiel, de dierenambu, de reinigingsdienst, en wat er verder nog in jouw regio actief is.
bovenstaande instanties zullen je kunnen vertellen wie je nog meer kan bellen.

succes, ik hoop dat je je kater snel weer terugvindt!
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 dat van die kattegrit wist ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat is echt een goed idee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw das een goeie van dat grit hihi +je :d

Andere antwoorden (6)

Ga door met die posters en bel af en toe naar asiels in de buurt daar vangen ze namelijk dieren op ! Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BEDANKT weet je toevallig het nummer van de asiels in scheveningen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haags Dierencentrum Lozerlaan 595
2544 MC Den Haag Telefoonnummer van Haags Dierencentrum(070) 366 18 06
************
Het Knagertje Westhovenplein 90
2532 BD Den Haag Telefoonnummer van Het Knagertje(070) 440 09 40
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeeel erg bedankt!
Rieneke1
13 jaar geleden
het knagertje is een knaagdierenopvang.
Zeker die posters ophangen! Bel de dierenkwijtlijn om kat vermist te melden en bel asiels in de buurt. Ga savonds als het stil is zoeken en roepen, overdag heeft niet zoveel zin. Als ze een chip heeft moet je de registratiebank melden dan kat vermist is, als de chip dan gelezen word )door iemand die haar vind en naar dierenarts of ambulance brengt) zien ze meteen dat jij kat zoekt. Heel veel sterkte en succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Raadpleeg google maps even voor telefoon nummers, ik heb alleen het nummer van dierenkwijtlijn amsterdam.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dierenkwijtlijn is alleen amsterdam, bel amivedi 088 0064600
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet u misschien het telefoonnummer van die dierenkwijtlijn ? ik kan het niet vinden op google
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hihi heb hem erbij gezet!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bel amivedi 088 0064600
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt!
Doorgaan met wat je aan het doen bent, meldt je kat aan bij de onderstaande link en maak eens een belronde met bijvoorbeeld een dierenambulance. Als je kat is gechipt controleer dan online of de gegevens nog actueel zijn en pas deze evt aan, danwel benader de mensen welke wonen op je oude adres zodat ze evt weten wat ze moeten doen als zij worden benaderd.
Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK weet niet of je twitter kan en hebt want via twitter kan je ook je vermiste huisdier opgeven.
ALs je twitter hebt en weet hoe het werkt dit is hun naam @DE_HERENIGING daar zijn al heel vaak vermiste katten en honden terug gevonden.

En je kan via die site hieronder ook zoeken en je vermiste katplaatsen en ook via marktplaats.

En je kan een foto en kaartje ophangen in de supermarkten en op lantaarn palenen bomen enz enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vervelend! Maak posters en zet daar op hoe je kat eruit ziet, waar hij op reageert etc. Zet er ook een foto bij en om niet te vergeten: De vinder krijgt een beloning van ........? Hang die poster op vele plekken op. En je kan de poster ook scannen! Dan kun je hem bijvoorbeeld op hyves/facebook/Twitter etc. zetten! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor het meedenken !
gang je posters in de dorpen naast je dorp ook en zet het op internet.
ik wil het wel op mijn site zetten.
de site is:
https://sites.google.com/site/gameinfobe
wil je een mail sturen met daarin:
je land,
je gemeente,
je naam,
de naam van je kat en een foto van je kat
(als je geen foto hebt, zeg dan hoe de kat eruit ziet)

grt djjuju.

p.s.
mail ook naar djjuju
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt