Hoe komt dat mijn poesje zo graag een frietje lustte?

Kon nooit rustig een pakje frietjes eten. Mijn poezemie kwam er af en toe ééntje stelen. Dat vond ze nog leuker dan er één in haar etensbakje vinden. Jammer genoeg is ze overleden op 5 februari, groot verdriet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

een frietje is zowel vet als zout, wat het heel aantrekkelijk maakt voor een kat.

sterkte met je verlies!
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn katten vinden dat ook erg lekker.
Dat komt door het zout.
Het is wel niet goed voor ze, zout, maar katten zijn er gek op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Dat zout is ook niet goed voor ons maar wij mensen zijn ook gek op friet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal waar!
Het komt omdat jij ooit haar 'n stukje gegeven hebt. Het feit dat ze er eentje kwam steln toont aan hoe lief ze zijn . Ze willen samen met jou gezellig smullen. Als je weer 'n poes neemt , moet je het frietje even afspoelen , of even onderdompelen in 'n bakje met water op tafel . Zout is HEEL slecht voor hond en kat .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te vertellen dat je ze lief vindt.
Sterkte met je verlies.