Hoeveel geld kost het per maand om een russische dwerghamster als huisdier te hebben?

ik wil wel dat hij alles heeft wat hij wenst, dus ik schrik niet terug voor hoge bedragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Aanschafkosten zijn t duurst. Een kooi, loopradje, voederbakje en drinkbakje. Stuk hardhout om op te knagen.
Terugkomende kosten als voer zijn niey veel, 4 euro pm. Dan af en toe een rozijntje (maar die peuter je uit je eigen krentenbol) of een stukje appel. Hammie is niet zo prijzig. Een schuilplekje(huisje) om in te slapen vindt ie ook fijn, maar kun je wellicht ook zelf bouwen van oude lego. Mijn hammie had een riante villa, hihi.
Wel genkeg mee spelen in de avonduurtjes!
Aanschafkosten reken op zo'n 60 euro. Afhankelijk van waar je gaat. Kooi nieuw of van marktplaats scheelt ook al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De aanschaf van het hok is waarschijnlijk het duurste.
die kun je heel uitgebreid met allerlei speledingetjes kopen of een heel simpele.(van 20 euro tot 65 euro)
Het onderhoud is niet zo duur , Je doet vrij lang met een zak brokjes ( € 5,--)af en toe een stukje fruit of groente.
Waterflesje (€ 4 euro) met water natuurlijk.
Houtvezel voor op de bodem (€ 6,-- euro per zak)doe je ook vrij lang mee