Help! Onze logeer hond kan niet alleen blijven. Wat kan ik hier aan doen?

Wij hebben voor anderhalve week een hond te logeren bij ons. Nou was ik vanavond 2 uurtjes weg en ik hoorde de hond vanaf buiten al janken en blaffen. Wat kan ik er aan doen om dit gedrag te stoppen? De hond is niet gewent om alleen te zijn, de eigenaren nemen hem ook altijd overal mee naar toe. Ik woon in een flat en wil nog wel wat langer mijn buren te vriend houden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (5)

Als je hem echt niet mee kan nemen probeer dan iemand die even bij hem kan blijven. Misschien helpt het als je de tv of radio aan laat staan met mensen die praten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar kan je in de gauwigheid niets aan doen.
de hond is niet gewend en geleerd om alleen te zijn, en hij zit ook nog eens in een vreemde omgeving en bij andere mensen dan zijn eigen baasjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een radio aanzetten.. Hielp bij onze hond ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel goed antwoord !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit antwoord had de 1e ook al gegeven!
Of meenemen, maar dat kan niet altijd.
Of iemand vragen als oppas voor je oppashond :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal vinden honden het ook wel fijn om in een kleine ruimte te zitten want dan voelen ze zich meer veilig bijvoorbeeld in een keukentje of een bench met doek erover. Speeltjes erbij en in een nabije kamer de radio aanzetten. Zo wie zo probeerd hij het dan nog ff uit maar moet wel binnen 30 min ophouden eigenlijk.
Zo niet, is hij gewoon lekker verwent!;-)