Zijn er vochtige doekjes op de markt die geschikt zijn om een kattengatje mee te poetsen?

miepje van 19 heeft hulp nodig bij de dagelijkse verzorging.
ze is te stram om overal goed bij te komen.
nu loop ik met washandjes achter haar aan, maar het zou handig zijn als ik een vochtig doekje kon pakken en na gebruik weggooien.

Rieneke1
13 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je gewoon in de supermarkt of bij de drogist de vochtige doekjes voor babybilletjes kunt nemen. Weliswaar zit daar een lotion op die de poes beter niet op kan likken, maar ik begrijp dat Miepje toch al niet meer haar pillen schoon kan likken.
Door die lotion is het doekje precies vochtig genoeg om de billen goed schoon te kunnen maken.
Succes er mee.

(Wat een mooie leeftijd heeft jouw Miepje al.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ik meende dat er olie in billendoekjes zat, maar volgens jou is het een lotion? ja, miep gaat de 20 nog wel halen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meest gangbare zijn op lotionbasis. Dat vlekt niet in kleding en mensen vinden olie vaak lastig omdat je er zo'n vette handen van krijgt.
Rieneke1
13 jaar geleden
ok, bedankt!

Andere antwoorden (6)

Zou van die vochtige babydoekjes gebruiken.
fremar
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
zit daar geen olie in?
dat kunnen we niet hebben op de kattenvacht.
Gebruik de organic baby billendoekjes. Deze zijn ongeparfumeerd en vrij van schadelijke stoffen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kruidvat heeft geloof ik ook biologische billendoekjes, maar bij de natuurwinkel verkopen ze ze ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bekende babybillen doekjes: dat zijn vochtige doekjes voor de deilicate babybilletjes. J
Je hebt ze op oliebasis, dat lijkt me minder geschikt voor Miep.
Neem ze op lotionbasis. Daarna even droogdeppen met een droog papiertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
bedankt, ik ga op zoek naar doekjes op basis van lotion.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje! Bij iedere drogist zijn ze te koop.
Een stukje zacht toiletpapier zou ook nog kunnen. Moet het natuurlijk wel heel zacht papier zijn. Dat vochtig maken met lauw water. Trouwens geweldig, al 19 jaar!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die zijn er, verschillende online dierenshops verkopen ze. Ik vind ze wel behoorlijk prijzig....
Zelf gebruik ik altijd babylotiondoekjes, de ongeparfumeerde. Veel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wegwerp washandjes! Gewoon te koop bij kruidvat. Even nat maken, poetsen en weggooien.
Succes!