hoe krijg ik honden plas uit vloerbedekking

ik krijg honden plas er niet uit
wie heb er tip voor mij ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Volgens ecodor met hun produkt:
Met EcoPet Geur & Vlekweg of UF2000 tegen urinegeur verdwijnen vlekken in een handomdraai en elimineert u vieze geuren doeltreffend en op natuurlijke wijze.

Andere gevonden tips op het internet:
- vanish tapijtreiniger
- een emmertje met schoonmaakazijn en water en een borsteltje geen vlekken en je haalt de kleur van het tapijt weer op succes
- een enzymrijk product om de protëinen op te nemen
- een sopje maken met flink wat waspoeder en daar de plekken mee deppen. In laten trekken (paar uurtjes) en daarna met schoon water nadeppen.
- groene zeep
- azijn in water

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de wibra hebben ze Dasty
spuit dat erop en laat het erin trekken
daarna met een schone doek opdeppen en met zuiver water naspoelen

maar niet wrijven

werkt perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
urine off werkt fantastisch.
te krijgen bij de dierenarts.
sprayflacon voor rond de 13 euro.

goedkopere oplossing: doordrenken met een sopje van biotex groen, goed in laten werken, spoelen, en nabehandelen met azijn.
Rieneke1