Dit verschilt sterk per dierenarts, net als de overige prijzen bij dierenartsen. Reken op 60 tot 80 euro.

Toegevoegd na 1 uur:
Informeer in je regio ook eens naar speciale acties. In het voorjaar worden er vaak kortingsacties gehouden door stichtingen of de Dierenbescherming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een tijdje terug 68 euro betaald. Hangt volgens mij wel af van woonplaats waar je verblijft. Beter is volgens mij om het in dat gebied na te gaan. (En weten waar t dan ook goed gebeurt.....)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de prijzen varieren enorm, niet alleen regionaal, maar ook binnen de stad.

op onderstaande site meer uitleg, en tevens de prijslijsten van meedere dierenartsen.

http://www.dierenkliniekdetoren.nl/Tarieven/tarieven.html
Rieneke1
13 jaar geleden
Hier in het hoge noorden kost het eur 45
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is per dierenarts net iets anders en gaat ook nog op gewicht, even bij de DA informeren zou ik zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer tussen de €50 en €75,- euro, afhankelijk van waar je naar toe gaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons kostte het tussen de 65 en 95 euro dus daar zal het tussen in zitten 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij onze dierenarts was dit 40euro voor een kater en 85euro voor een kattinetje