waar kan ik een sisalpaal (krabpaal) vinden tot aan het plafond?

Een van mijn katten is een heuse klauteraar en aangezien ze nu op en neer klautert in mijn gordijnen leek me een lange krabpaal tot aan het plafond wel wat.. En dan bedoel ik dus alleen de paal en niet een hoge krabpaal met zitplankjes enzo. Dat vind ze niks en is alleen maar onderbreking. Mij lijkt toch dat die ergens te koop moeten zijn, ik kan ze alleen nergens vinden.... iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Of zelf maken van een regenpijp en daar sisal omheendraaien en vastlijmen... Paar uurtjes werk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de paaldansshop en koop de goedkoopste paal die ze hebben. Koop een rol sisal en een emmer lijm. Smeer de paal en en wikkel van onder naar boven het touw om de paal. Als je de paal ook zelf wilt gebruiken neem dan de iets duurdere uitvoering. Voor lol op feesten en partijen de paal op twee plaatsen half inzagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je nooit een kant-en-klare paal tot het plafond vind dus is zelf maken de beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.zooplus.nl misschien?