Is melk van een schijnzwangere hond van dezelfde samenstelling als wanneer ze pups heeft

Mijn teckel is regelmatig schijnzwanger na de loopsheid. Kan je er dan moederloze pups bij leggen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Ivana
13 jaar geleden
Wacht even: in een roedel krijgt de Alphateef alleen de jongen. De mindere teven helpen met het grootbrengen en ook met zogen. De schijnzwangerschap bij onze teven is overgebleven van die hulp, die wilde dieren (wolven) elkaar binnen de roedel boden. Dus zal het wel kunnen kloppen, dat je bij een schijnzwangere teef jongen van een andere teef kunt aanleggen en laten drinken.

Het beste antwoord

Hey

Ik vond het zo'n goede vraag dat ik het na gevraagd heb en volgens diegene is de melk van een schijnzwanger zoogdier hetzelfde als van een echt zwanger zoogdier
Dus zou je dus idd moederloze pups kunnen aanleggen bij je teckel.

groeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In een roedel krijgt de Alphateef alleen de jongen. De mindere teven helpen met het grootbrengen en ook met zogen. De schijnzwangerschap bij onze teven is overgebleven van die hulp, die wilde dieren (wolven) elkaar binnen de roedel boden. Dus zal het wel kunnen kloppen, dat je bij een schijnzwangere teef jongen van een andere teef kunt aanleggen en laten drinken.
Ivana