dat hebben wij ook gehad.
een druppeltje zonnebloemolie op het draaipunt, en je bent er voor een paar weken vanaf. wel eetbare olie gebruiken: je wilt niet dat ie aan naaimachineolie gaat likken

na verloop van tijd wordt het gat steeds wijder (door de olie loopt ie beter dus slijt sneller, en dan helaas een nieuwe

koop een molentje zo groot mogelijk, dat rent lekkerder en is beter voor zijn rug.

wij hebben ze van 25 en 30 cm doornsnede
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als ze een beetje goedkoop zijn kun je een nieuwe kopen. Je kunt em ook even smeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het molentje met smeerolie spuiten. Bij t draaipunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het lager van kunststof is helpt alleen teflonspray (tijdelijk).
Een ander molentje is waarschijnlijk nog de beste optie als je geen gehoorbeschermers voor de hamster wilt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weggooien en een nieuw kopen, als eenmaal die dingen gaan piepen zijn ze op het draaiend gedeelte op...