is er in de buurt van alkmaar zondag een dierenwinkel of tuincentrum open.

Kom er net achter dat ik geen konijnenvoer meer heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Tuincentrum Overvecht in Obdam is open.

Toegevoegd na 12 uur:
De C1000 in Daalmeer is natuurlijk open, en die zal ook wel wat dierenvoeding hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Snij gewoon wat gras, dat deed men vroeger ook en dan komen ze het weekeinde best wel door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In jullie omgeving zijn wat plaatsen met een koopzondag, kijk maar even op de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee maar als het niet lukt kan je inderdaad wel wat gras geven. Ik plukte altijd paardensla voor mijn konijn. vond 'ie heerlijk. Maar ja moet je ook maar net in de buurt hebben groeien ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paardenbloemen zijn altijd wel te vinden denk ik
2 sneetjes geroosterd brood ben je voor vandaag gered.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een Albert Heijn XL in Alkmaar op zondag open van 16.00-21.00 uur, in de Wendelaarstraat. Daar kan je vast wel iets kopen wat je konijn te eten lust.
Amadea
13 jaar geleden
Morgen is het Tuincentrum Overvecht in Alkmaar open van 10.00 - 17.00 uur vanwege koopzondag.

Ook is het Deelgebied E (Bedrijventerreinen Beverkoog, Boekelermeer, Overdie) open morgen vanwege koopzondag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je andere konijnenhouders kent, kun je misschien wat lenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je een auto hebt maar anders zou je effe naar Albert Heijn in Egmond kunnen rijjden, geloof dat die van 10 tot 17:00 uur open, Spar op Kanaalkade in Alkmaar is ook vanaf 12:00 uur open, maar weet niet of die konijnenvoer hebben