Hoe veilig zijn warmtematjes?

mijn miep van bijna 19 is vandaag opgenomen, en ik heb een warmtematje voor haar bedongen.
maar hoe veilig zijn die dingen eigenlijk, zeker als ze in aanraking komen met vocht?

Rieneke1
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beterschap rieneke met miep...
toch niets ernstigs hoop ik... +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, beterschap...
Cryofiel
13 jaar geleden
Is Miep jouw 19-jarige dochter die nu in het ziekenhuis ligt, of is Miep een 19-jarige kat die nu in een kattensterfhuis is opgenomen?
Rieneke1
13 jaar geleden
dank marion, verdenking van blaasontsteking, dus geen groot alarm.
maar het is wel een gemis, het is een zorggevoelig katje.
Rieneke1
13 jaar geleden
cryo, je kent me toch, en je weet toch over wie ik het heb?
waarom deze intens akelige reactie?
miep gaat voorlopig nog niet sterven, als het aan mij ligt. de categorie is trouwens huisdieren. gaat het verder goed met je?
Cryofiel
13 jaar geleden
Oh, sorry - het was niet mijn bedoeling je te kwetsen. Ik wist echt niet over wie (een dochter of een kat) je het had. Ik ben geen echte kattenkenner, maar voor zover ik weet is een kat van 19 jaar behoorlijk op leeftijd - en als zo'n oude kat wordt opgenomen, was mijn eerste gedachte dat het arme beestje dan zijn levenseinde naderde. Ik moet bekennen dat ik niet op de categorie van de vraag heb gelet. Daar kijk ik eigenlijk nooit naar. Nogmaals, het was absoluut niet mijn bedoeling kwetsend te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De duimen draaien rieneke!
Rieneke1
13 jaar geleden
bedankt voor het duimen draaien en de beterschapswensen!
miepje is gezond verklaard: ik heb haar net mogen ophalen.
het gezin is weer compleet ;))
Ivana
13 jaar geleden
Vorige week sprak je nog over Miep bij de vraag over dementie. Dat ze nog zo'n glanzende vacht had en nog zo gezond er uit zag. Laten we hopen dat ze dus genoeg veerkracht heeft om hier doorheen te komen.
Ik zal voor haar duimen en aan jou denken! Beterschap.
Rieneke1
13 jaar geleden
dank ivana, m'n meisje is weer thuis, en gezond verklaard.
ze ging iedere 5 minuten op de bak voor een klein plasje, maar haar urine is in orde.
denk dat het toch aan de dementie te wijten was.
wel vervelend, want je moet het toch laten uitzoeken, voor hetzelfde geld is het de volgende keer wel een blaasontsteking.
ik heb cholodin besteld, eens kijken of dat wat doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig, Rieneke, ik ben blij voor jullie!

Het beste antwoord

http://shop.conrad.nl/huis-en-tuin/klimaattechniek/verwarming/verwarmingsmatten/533356.html

Deze is gegarandeerd goed. Vertrouwde firma, werken we al jaren mee.
Ivana
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

er zijn exemplaren die je zelfs buiten (bijv. in een hondenhok) kunt gebruiken.
Dus als je een goede koopt, dan zijn ze zeker veilig.
Een vriendin van mij gebruikt er ook een voor haar oude besje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
plus. maar hoe weet ik dat ik een goede koop?
Je hebt ze electrisch op zwakstroom, veilig dus. Je hebt ze ook die je in de magnetron opwarmt en dan een aantal uren warmte afgeven. Ook veilig.