hoe zet ik mijn betaalde msn email om naar gratis?

heb wel de volgende link gevonden maar daar kan ik niet vinden waar ik heen moet:

Als u betaalt voor uw Windows Live Hotmail-account, moet u het abonnement opzeggen voordat u het account sluit. U zegt uw abonnement als volgt op:
Ga naar de Microsoft Facturering en accountbeheer-website en meld u aan met het e-mailadres dat u wilt annuleren.
Volg de instructies op het scherm om uw betaalde abonnement op te zeggen. Hierdoor wordt uw betaalde Windows Live Hotmail-account omgezet in een gratis Windows Live Hotmail-account.
Om uw gratis account te annuleren nadat u het betaalde abonnement heeft beëindigd, volgt u de bovengenoemde stappen.

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een betaalde versie zou ik toch ergens een support service verwachten die je kan helpen met deze specifieke vraag.... Zit er niet ergens een help? of contact? Want je legt hier zelf al heel specifiek uit hoe het moet, en alleen door die pagina te zien zou ik misschien kunnen ontdekken waar je dan heen moet. Aangezien ik zelf niet een betaalde versie heb, kan ik het niet goed vergelijken omdat ik niet weet hoe alles er voor jou uit ziet!

Het beste antwoord

Wat vreemd dat het niet lukt. Ik heb het even geprobeerd via de onderstaande link en ik kon hem gewoon opzeggen.