Het bestand op je schijf opzoeken en goed verwijderen
13 jaar geleden
Type "frostwire" in Spotlight en deze zoekmachine zal alles op je harde schijf vinden wat met frostwire te maken heeft. Als je dan alles verwijdert wat Spotlight gevonden heeft, moet de download lukken zonder dat er aangegeven wordt dat bestandsnaam al bestaat.
Als je geen Mac hebt en dus ook geen Spotlight, zul je het moeten doen met de zoekfunctie van Windows. Of die ook werkelijk alle bestanden vindt die bij frostwire horen weet ik niet maar ja, je moet roeien met de riemen die je hebt.